Hissen på Professorsvägen 25?

Hej,

Hur kan jag använda hissen på min adress? Det fungerar inte. Har varit jättelång tid nu.

/Jesline

Kommentarer

  • Hej Jesline.

    Det har uppstått ett större problem med hissen på Professorsvägen 25. Hissen är tillsvidare avstängd och vår entreprenör felsöker.
    I dagsläget är det oklart hur länge detta arbete kommer att ta.

    Har du fler frågor kring detta kan du kontakta Felanmälan. Du når dem på telefonnummer 0920-23 67 40, vardagar kl. 7:00-16:00.

    Många hälsningar från oss på Lulebo