Välkommen till Lulebos kundforum!
Läs befintliga frågor och svar eller ställ din egen fråga. Vi svarar så snart vi kan, senast inom tre arbetsdagar.
Felanmälan görs på 0920-23 67 00, måndag-fredag kl.07.15-15.30 (1/5-31/8: kl.07.15-14.30), telefonsvar hänvisar till journummer under övrig tid.
Lulebo AB är alla Luleåbors eget bostadsföretag. Vi finns till för alla; oavsett ursprung, ålder eller inkomst, och vi arbetar för att tillhandahålla bra bostäder i de flesta delar av Luleå, där medborgarna vill bo. Vi har ca 7 750 hyreslägenheter, varav drygt 1 000 är studentbostäder och drygt 325 finns i våra sex trygghetsboenden. Vi har också 125 kommersiella lokaler i vårt fastighetsbestånd. Bolaget är kommunägt och ingår i Luleå Kommunföretag AB. Verksamheten utförs av cirka 80 medarbetare inom många olika yrkeskategorier. Yttre skötsel samt om- och tillbyggnad av fastigheterna upphandlas externt.
Ja, vi har inga indikationer på att det inte fungerar.
Hälsningar
Antar att du menar de prenumerationsmejl du får som informerar om att det finns tillgängliga lägenheter som matchar din profil?
Har du tillgång till en dator eller en surfplatta och fungerar det från dom i så fall?
Hälsningar
Alla har inte äppeltelefoner.
Vi har inte fått fler indikationer om att det inte fungerar med androidtelefoner. Därför är det svårt att svara vad det beror på i ditt fall.
Hälsningar
Det är som sagt svårt att svara på vad det beror på i ditt fall.
Är det bara när du försöker logga in på mina sidor på lulebo.se du har problem?
Fungerar det att surfa runt på vår webb, alltså att gå in på olika sidor?
Om det uppstår problem kan det ibland bero på webbläsaren.
Testa om det är skillnad om du använder 4G eller wifi, eller om du provar med en annan webbläsare.
Hälsningar