Hemsidan

Går det att navigera på hemsidan med en android telefon?

Kommentarer

  • Hej Inga-Lill!

    Ja, vi har inga indikationer på att det inte fungerar.

    Hälsningar
    Lulebo
  • Det funkar inte via länken i mailet om lediga lägenheter.
  • Hej!

    Antar att du menar de prenumerationsmejl du får som informerar om att det finns tillgängliga lägenheter som matchar din profil?

    Har du tillgång till en dator eller en surfplatta och fungerar det från dom i så fall?

    Hälsningar
    Lulebo
  • Jag vill att det ska fungera i en modern androidtelefon och det var egentligen frågan. Dags för lite vidareutveckling?
    Alla har inte äppeltelefoner.
  • Hej!

    Vi har inte fått fler indikationer om att det inte fungerar med androidtelefoner. Därför är det svårt att svara vad det beror på i ditt fall.

    Hälsningar
    Lulebo
  • Jag trycker på logga in och inget händer
  • Hej!

    Det är som sagt svårt att svara på vad det beror på i ditt fall.

    Är det bara när du försöker logga in på mina sidor på lulebo.se du har problem?
    Fungerar det att surfa runt på vår webb, alltså att gå in på olika sidor?

    Om det uppstår problem kan det ibland bero på webbläsaren.

    Testa om det är skillnad om du använder 4G eller wifi, eller om du provar med en annan webbläsare.

    Hälsningar
    Lulebo
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.