Problem med att logga in på Lulebos hemsida

Hej Lulebo! Jag har tyvärr fortfarande problem att söka lägenhet på er sida. Fungerar dåligt på Androidtelefonen och på datorn. Har inga problem med andra sidor förutom er sida. Jag har svårt att logga in på mina sidor med. Är detta någonting ni kommer att åtgärda inom kort? Jag bor på annan ort. Mvh/Kristina

Kommentarer

  • Hej Kristina!

    Vi har inga indikationer om att det skulle vara de problem du beskriver. Får du det inte att fungera är du välkommen att kontakta Lägenhetsförmedlingen på telefon 0920-23 67 20, vardagar klockan 9-12.

    Hälsningar
    Lulebo