hemsida

Hej, väldigt mycket som inte fungerar på eran hemsida.
Vill se hur mycket jag har i HLU och överallt står det att det ska stå på mina sidor, vilket det inte gör.
I bokningssystemet av tvättstugor har jag tillgång till 3 tvättstugor MEN nycklarna passar bara till 2 av dem. Försöker göra felanmälan på fliken felanmälan men finns ingenstans att göra felanmälan.
Vem är ansvarig för eran hemsida? Den är under all kritik, gör om gör rätt.

Kommentarer

  • Hej Marina

    Efter uppdatering av vår hemsida jobbar vi fortfarande med vissa moment som snart ska vara i bruk igen däribland HLU som kommer vara synligt när du loggar in.
    För felanmälan behöver du vara inloggad på "Mina sidor"
    Ring gärna vårt kundcenter på telefonnummer 0920 236730 vardagar mellan klockan 09.00-12.00 för att få veta HLU, samt även gällande behörighet till antal tvättstugor.

    Många hälsningar från oss på Lulebo.

    Ulrika Kundmottagare