Hej, var går jag in och utökar bostadsområdet?

Jag vill lägga till Hertsön också.

Kommentarer

  • Hej Catherine!

    Antar att du avser prenumerationer.
    Efter inloggning på mina sidor kan du skapa prenumerationer för objekt som passar dina önskemål. Då får du information via den e-post du har angett på mina sidor när objekt som matchar dina önskemål finns tillgängliga för intresseanmälan på vår webbplats.

    Gör så här för att ställa in prenumerationer
    1. Logga in på Mina sidor.
    2. Klicka på "Lägenhet" i boxen "Min köstatus" eller i menyfliken som visas till vänster på sidan om du loggar in på en dator.
    3. En ny sida öppnas, där väljer du område med mera.
    Tips!
    Passa på att kontrollera dina kontaktuppgifter (telefon och e-post) när du är inloggad.

    Hälsningar
    Lulebo
  • Tack för hjälpen. Jag gjorde det svårare för mig än det var 😉
  • Hej!

    Bra att det löste sig för dig 👍

    Hälsningar
    Lulebo