Avsluta förfrågan om P-platser

Jag vill avsluta förfrågan om P-platser.

Kommentarer

  • Hej Thord!

    Antar att du menar prenumerationer.
    Dessa kan du själv ställa in för lägenhet, p-plats och förråd - så här gör du:

    1. Logga in på mina sidor på lulebo.se, klicka här.
    2. Klicka på fliken "P-platser" under rubriken "Min köstatus".
    3. Du kommer till sidan med rubriken "Parkeringsplatskö - mina önskemål". Genom att bocka i en box väljer du vilka områden du är intresserad av.
    4. Bocka för om du vill ha prenumeration som matcher dina önskemål - klicka på Spara. (Vill du inte ha e-postmeddelanden klickar du på "Nej", då skickas ingen e-post när det finns lediga p-platser som matchar dina önskemål.)
    5. Tips! Passa på att kontrollera dina kontaktuppgifter (telefon och e-post) när du är inloggad.

    Har du fler frågor om prenumerationer eller annat kopplat till mina sidor etc. är du välkommen att kontakta Lägenhetsförmedlingen på tel. 0920-23 67 20, vardagar klockan 9-12, eller på e-post: lagenhetsformedling@lulebo.se

    Hälsningar
    Lulebo