Jag söker en parkeringsplats, hur gör jag?

Jag söker en parkeringsplats inomhus med motorvärmare hur kan jag få en?

Kommentarer

  • Hej Rahima!

    Alla våra lediga parkeringsplatser presenteras på vår hemsida och fördelas efter köpoäng. När du har hittat en bilplats som du är intresserad av loggar du in på Mina sidor och gör en intresseanmälan.

    På vår webbplats finns mer att läsa om hur det går till att registrera sig i kön och vårda kötiden - https://www.lulebo.se/artikel/registrering-koregler

    Har du fler frågor om bilplatser är du välkommen att kontakta vårt kundcenter på tel. 0920-23 67 30, vardagar klockan 9-12, eller via e-post: kundcenter@lulebo.se

    Hälsningar Lulebo
    Lulebo