Har ni en särskild kö för studentbostäder?

Hej!
Har ni en separat kö för studentbostäder?

Kommentarer

  • Hej Mia!

    Ja, vi har en särskild kö för studentboende. Du måste dock vara student för att söka studentbostad.

    Lulebo har fyra olika köer; en kö för studentlägenheter, en kö för övriga lägenheter (inklusive lägenheter i trygghetsboenden och årgångshus), en kö för alla parkeringsplatser samt en kö för förråd. Från och med den dag du fyller 15 år är du välkommen att registrera dig som sökande i Lulebos köer. Du får en köpoäng per dag från och med ditt registreringsdatum. Poängen är personlig och kan inte överlåtas till någon annan, till exempel från förälder till barn. Hyreskontrakt tecknas endast med myndiga personer.

    Läs gärna mer här om vad som gäller.

    Hälsningar
    Lulebo
    (Uppdaterad )