Har jag kvar mina köpoäng?

Hej Jag har loggat in på lulebo idag, har jag kvar min kötid? Är i dagsläget intresserad av 2 rum o kök, det var länge sedan jag gjorde en sökning kanske ni kan guida mig?
Mvh Vera
Vera

Kommentarer

  • Hej Vera!

    Du kan själv kontrollera det. Dina poäng visas under fliken "Mina sidor" och "Lägenhet" efter inloggning på mina sidor.
    • Tips! Passa på att kontrollera dina kontaktuppgifter (telefon och e-post) när du är inloggad.
    På vår webbplats beskrivs hur du går tillväga för att göra intresseanmälan på ett objekt - läs mer här.

    Har du fler frågor är du välkommen att kontakta Lägenhetsförmedlingen på telefon 0920-23 67 20, telefontid vardagar klockan 9-12, eller via e-post: lagenhetsformedlingen@lulebos.se.
    Vänliga hälsningar
    Lulebo