Grillkväll

När pandemin ev. har lagt sig till hösten planerar vi på Knöppelåsen att ha en trevlig/lära känna varandra i området kväll utomhus. Jag skriver och kollar om det är möjligt att få en reka att handla för till aktiviteten. Vi har s.k. gårdsgrupper som ev. ska utvecklas till en lokalhyresgästförening i framtiden. Vi bjuder in alla gårdar så får gårdsgrupperna ta ansvar att det fungerar på dom olika gårdarna.

Kommentarer

  • Hej Birgit!

    Kontakta fastighetsförvaltningen och hör dig för där hos en bovärd eller förvaltare. Ring växeln på telefon 0920-23 67 00 och be att bli kopplad vidare.

    Hälsningar
    Lulebo