Garagestädning och trasigt toalock?

Hej! Garagen ska städas på Kompanivägen kommande tisdag. Tidigare år har det stått på lapparna som informerar om detta att Securitas är medvetna och att dom inte kommer att skriva ut böter under den dagen. Den informationen saknas i år, är det en miss eller är det nya regler i år?

Locket till toaletten har gått sönder i en fästpunkt, köper jag ett nytt själv eller upprättar jag en felanmälan?
Anders

Kommentarer

  • Hej Anders.

    Det är inte nya rutiner i år. Securitas är medvetna och informerade om detta. Denna information kan ha missats att informera er om via lapparna. Vi ber om ursäkt för det.

    Om du har behov av en ny toalettsits, så kontaktar du Kundcenter för tidsbokning. Du hämtar sedan ut en ny toalettsits kostnadsfritt. För att boka tid kan du antingen kontakta dem via telefonnummer 0920-23 67 30, vardagar kl. 9:00-12:00 alternativt via e-post kundcenter@lulebo.se

    Många hälsningar från oss på Lulebo
    Sandra