Kö för garage?

Hur gör man för att ställa sig i kö för garage på Abborrgränd?

Kommentarer

  • Hej Dan.

    Vid inloggning på Mina Sidor kan du ställa dig i kö för våra parkeringsplatser. Du kan då lägga in önskemål om vilket område du är intresserad av, samt ange om det gäller garage, carport eller parkeringsplats. Du kan också välja att ha prenumeration, vilket innebär att du får en notis till din e-postadress när det blir en ledig plats efter de önskemål du har angett.

    Har du fler frågor kring detta rekommenderar vi dig att kontakta vårt Kundcenter. Du når dem på telefonnummer 0920-23 67 30, vardagar kl. 9:00-12:00.

    Många hälsningar från oss på Lulebo