Garage

Hej, jag skulle behöva hämta ut taggen till mitt garage son jag fick redan 1/6 lefat sjuk därför inte kunnat komma in och hämta den. Vill gärna ha den som fort som möjligt då det kostar massor att parkera bilen utanför.

Kommentarer

  • Hej Tina,

    Jag hoppas att du har varit i kontakt med vårt kundcenter och att det har löst sig med taggen. Om inte så behöver du ringa kundcentret på 0920-23 67 30, mån-fre kl 9-12, för att boka en tid för besök då du kan hämta ut taggen.

    Många hälsningar från oss på Lulebo
    Eva Marknadschef