Isiga gång- och cykelvägar på Kallkällan

Det är för bedrövligt hur det ser ut. Snön har lagt sig över is. Gruset har smält ner. Ojämnt. Risk för att man ramlar och bryter ben eller hand. Något måste göras. Riv bort isen eller grusa mer.

Kommentarer

  • Hej Kristina!

    När temperaturen svänger mellan plus och minus som den gjort på sistone är det besvärligt på många ställen och svårt att hålla efter.

    Vår fastighetsförvaltning tar vidare dina synpunkter till berörd entreprenör.
    Lulebo