Inflyttningsdatum?

Vill anmäla mig till en lägenhet men den är tillgänglig för inflyttning om 23 dagar! Skulle jag bli kallad till visning och skulle jag erbjudas den och skulle jag tacka ja, så har jag i så fall uppsägningstid hos min aktuelle fastighetsägare.  Innebär ert angivna datum för tillgänglighet att jag i så fall inte kan få detta framflyttat någon eller ett par månader?  Hoppas på ett snart svar så jag vet om jag vågar mig på att anmäla intresse.  Tack på förhand.

Kommentarer

  • Hej Can.

    På vår hemsida och våra lediga lägenheter framgår det vilka datum som är aktuella för inflyttning, dvs. tidigast inflyttning och senaste inflyttning.

    Har du fler frågor kring en specifik lägenhet ber vi dig kontakta vår Lägenhetsförmedling. Du når dem på telefonnummer 0920-23 67 20, vardagar kl. 9:00-12:00.

    Många hälsningar från oss på Lulebo