Fråga om bostadskön?

Hej, vi står i er kö, men vill absolut inte ha erbjudanden om nyproducerade lägenheter , jag hittar inget som gör att jag kan redan nu fylla i att jag inte vill ha det. Detsamma gäller möjligheten att redan nu registrera ungefär vilken hyra man kan tänka sig . Hur gör ni ?
bästa hälsningar
Carin

Kommentarer

  • Hej Carin

    På "Mina sidor" under Intresseanmälan lägenhet finns inte möjlighet att specificera angående nyproduktion. Val av max hyra gör du under intresseanmälan lägenhet .

    Många hälsningar från oss på Lulebo.

    Ulrika Kundmottagare