Förtur till lägenhet?

Har skilt mig. Har haft med frun lägenhet av er. Frun tog lägenheten och jag har ingenstans att bo. Har en femårig pojke varannan vecka. Vad gör jag?

Kommentarer

  • Hej Mohamed.

    Våra lägenheter tilldelas till största del efter kötid och det finns tyvärr ingen förtur p.g.a. att man har skilt sig.
    Den enda förturen som finns är akut medicinsk förtur.

    Vi rekommenderar dig att stå i vår lägenhetskö och göra intresseanmälan på de lägenheter du finner intressanta.

    Våra s.k. direktbokningar är lägenheter som varit publicerade på vår hemsida, men har av någon anledning inte gått till kontrakt. Dessa lägenheter släpps enligt först-till-kvarnprincipen och publiceras på vår hemsida mellan kl. 9:00-10:00 under vardagarna. Tilldelning av dessa lägenheter baseras alltså inte på kötid.

    Många hälsningar från oss på Lulebo