Försök säkerhet och se över portkoder?

Hej alla på Lulebo. Nu när det har varit brandhöndelse i fredags kring Kapellgränd i Cityhuset. Så märker att att det börjar vara mer folk i trappuppgångarna än vanligt. Koden till portarna är nog kända över hela Luleå.

Skulle det inte vara bättre att man ersätter dessa med tagg. Då ser man också vilken tagg som används i loggarna. Samma med dörrarna nere i källaren så det är mycket spring där.

Förstår att man kan "kringgår" detta också men det blir ju svårare för personer utanför att ta sig in och bättre spårbarhet.

Bara en ide.

Mvh Tomas

Kommentarer

  • Hej Tomas.

    Dina frågor och feedback gällande ev. taggsystem i trapphuset behöver du ta med bovärd.
    Via denna länk hittar du kontaktuppgifter till bovärd i ditt område: Kontaktuppgifter bovärdar

    Många hälsningar från oss på Lulebo