Hyra förråd?

Hej,
Kan man hyra förråd av er fast man inte bor hos Lulebo?

Med vänlig hälsning,
Emma

Kommentarer

  • Hej Emma.

    Alla våra lediga förråd finns publicerade på vår hemsida via denna länk: Lediga förråd
    När du klickar på "Visa detaljer" på respektive objekt framgår det om man behöver vara hyresgäst i området eller inte.

    Hittar du ett ledigt förråd som är intressant för dig, så gör du en intresseanmälan och avvaktar sedan ett ev. erbjudande som du tackar ja eller nej till.
    Om du tackar ja och är först i kön kommer vi att kontakta dig för ev. kontraktskrivning när svarstiden har passerat.

    Många hälsningar från oss på Lulebo