Hyra förråd Mjölkuddsvägen?

Det finns flera förråd på Mjölkuddsvägen men inte i just det huset vi bor i. Tyvärr hyrs de andra förråden bara ut till boenden i just den trappuppgången. Kommer det finnas möjlighet för oss som bor i husen utan förråd att hyra någonstans? Tråkigt annars då vi i och med renoveringen och flytt då tappade möjligheten med förråd samtidigt som förrådet i vår nya lägenhet är mindre.

Kommentarer

  • Hej Sandra.

    Tyvärr finns inte externa förråd för uthyrning i alla hus på Mjölkuddsvägen eller i alla våra bostadsområden.
    Vi rekommenderar dig att söka förråd som är belägna i fristående byggnader eller förråd där det finns egen ingång.

    Många hälsningar från oss på Lulebo