Prenumeration förråd?

Försökt lägga in sökning för lediga förråd på Hertsön, men går inte att få in en prenumeration

Kommentarer

  • Hej Kenneth.

    För att lägga in en prenumeration behöver du logga in på Mina Sidor.
    Du väljer den kö du vill administrera, t.ex. förrådskö och klickar därefter på "Uppdatera mina inställningar och önskemål". Du väljer sedan område och adresser och klickar in "Prenumerera på information om lediga förråd som matchar dina önskemål".

    Har du fler frågor kring detta kan du kontakta vårt Kundcenter på telefonnummer 0920-23 67 30, vardagar kl. 9:00-12:00.

    Många hälsningar från oss på Lulebo