Förråd

Min dotter bor på Hertsön och har inte tillgång till något förråd annat än det som finns i lägenheten men är i behov av ett förråd för att förvara saker som sällan används, var finns det att hyra?
Britt-Louise

Kommentarer

  • Hej,

    Alla våra tillgängliga förråd finns på vår hemsida, https://www.lulebo.se/ledigt/forrad .
    Så fort vi får ett nytt tillgängligt förråd kommer vi publicera det där.

    Hälsningar från oss på Lulebo
    Ida
  • Hej, hon har vart in och försökt boka några förråd som är lediga och får bara till svar att det endast är de som bor i området som kan boka förråden, så min fråga är vilka förråd finns möjliga att boka för de som bor på Hertsön, Smultronstigen?
    Britt-Louise
  • Hej,

    Uthyrning av Lulebos förråd sker endast till Lulebos lägenhetshyresgäster och i första hand till Lulebos hyresgäster i det aktuella huset eller bostadsområdet. Det är den person/de personer som står på lägenhetskontraktet som kan söka förråd. I många fall så kan endast de boende i det aktuella huset hyra förråd.
    Med om våra uthyrningsvillkor på förråd kan du läsa om längst ner på denna sida: https://www.lulebo.se/artikel/villkor-for-uthyrning

    Hälsningar från oss på Lulebo
    Ida
  • Hej, jag tänker inte lägga in om att få hyra förråd, förstår och känner till allt du beskrev men jag försöker bara hjälpa min dotter så hon får veta vart hon kan söka, för det finns inga förråd i hennes hus, så vilken adress är hon berättigad att söka förråd på? är allt jag ville veta.
    /Britt-Louise
    Britt-Louise Eklund
  • Hej Britt-Louise,

    Då det inte finns förråd i huset som din dotter bor i kan hon söka förråd som ligger i en separat byggnad.
    Ligger förrådet i en separat byggnad spelar det ingen roll på vilken adress som förrådet ligger på. Förråd i separat byggnad kan hyras ut till alla boende på området där förrådet ligger.

    Hälsningar från oss på Lulebo
    Hanna Kundmottagare