Flytten över från Bostad Luleå till Rikshem?

Jag har fått mail från Rikshem att flytta över köpoäng. Jag skriver mina uppgifter men kommer inte vidare. Den säger att det är fel mailadress eller så duger inte min inloggningskod, fast jag tar den kod de föreslår. Mina uppgifter stämmer inte överens. Har försökt att ringa, hamnade i Stockholm med det numret som angavs. Hon skulle koppla mig vidare, men kom ingenstans. Hur ska jag få min kötid överförd från Bostad Luleå till Rikshem? Har en kötid från 2002-09-25 har betalat in 250 kr varje år och vill ju ha kvar min kötid .Vad ska jag göra? Med vänlig hälsning, Ulla

Kommentarer

  • Hej Ulla!

    Lulebo kan inte svara på hur Rikshems köpoäng flyttas över, det är en fråga för Rikshem.

    På Bostad Luleås hemsida uppger de följande som kontakt efter att de har lagt ned verksamheten: 0920-45 30 00, val 2. Prova där, de kanske kan hjälpa dig.

    Hälsningar
    Lulebo