Flytta över kötid?

Jag ska hjälpa min gamla mamma att ”flytta över” sin kötid, men hon vet inte vilket lösenord hon hade hos er tidigare och när jag väljer ”glömt lösenord” skickas ett mail till tidigare angiven e-post. Det kommer inget mailsvar och mamma minns inte vilken e-post hon hade tidigare. När jag testar registrera ny användare åt henne, får jag som svar att hon redan är registrerad. Moment 22 med andra ord. Vad ska jag göra?

Kommentarer

  • Hej!

    För att få hjälp med det här är du välkommen att ringa vår kösupport på telefon 0920-23 67 99, telefontid: 9-12 och 13-16.

    Hälsningar
    Lulebo