Flytta kön

Hej!
Har provat flytta min kötid men lyckas inte, vad gör jag för fel?

Kommentarer

  • Hej Niklas!

    Det är svårt att svara på utifrån den information du lämnar. Men på vår webbplats finns information om hur du går tillväga.
    • Har du stått i lägenhetskö hos Bostad Luleå och betalat köavgiften för 2020 - klicka här.
    • Har du inte stått i lägenhetskö hos Bostad Luleå - klicka här.
    Har du fler frågor, eller om du inte får det att fungera, är du välkommen att kontakta vår Lägenhetsförmedling på tel. 0920-23 67 20, vardagar klockan 9-12.

    Hälsningar
    Lulebo