Felanmälan

Ni har byggt parkering platser på lingonstigen och stolparna för belysning finns där Men ingen belysning Det är kolmörkt Tror inte att det är tillåtet att ha så i ett bostadsområde Jag kan tillägga att för 2 veckor sen lyste det i 4 stolpar när jag steg av vid bussplatsen Lingonstigen        Efter det ! INGEN BELYSNING                                                                                                       Tacksam för svar

Kommentarer

  • Hej Vilhelmina

    Om det är så att belysningen inte fungerar på området, vänligen kontakta vår felanmälan på telefonnummer 0920 236740 vardagar mellan klockan 07.00-16.00.

    Många hälsningar från oss på Lulebo
    Ulrika Kundmottagare