Fel vid bokning/avbokning av tvättstugan

Hej! Det går inte att avboka tvättstugan för Edeforsgatan via appen. Jag har försökt logga in och ut för att återställa sidan.

Men inget händer. Och har även försökt trycka på minusknappen för att avboka mina bokade tider. Men det blir antingen felmeddelande på sidan eller händer inget alls! Vad kan det bero på?
Malin

Kommentarer

  • Hej Malin

    För att boka, eller avboka tvättstugan loggar du in på "Mina sidor" på vår hemsida www.lulebo.se eller besöker tvättstugan för att avboka/boka tvättid.
    Om det inte funkar vänligen kontakta vår felanmälan på telefonnummer 0920 236740 vardagar mellan klockan 07.00 - 16.00.

    Många hälsningar från oss på Lulebo.
    Ulrika Kundmottagare