Faktura?

Hej! Jag brukar få min faktura från er kring den 7e varje månad på e-faktura. Den har inte kommit än och samma gäller ett par kompisar som också har Lulebo. Vill bara försäkra mig om att min registrering för E-faktura inte trillar bort. Finns heller ingen faktura här på hemsidan.

Kommentarer

  • Hej Lova

    Fakturorna för december månad är ännu inte skapade.
    Vanligtvis skickas fakturorna ut i början av månaden innan, men det kan ibland dröja till mitten av månaden innan.

    Många hälsningar från oss på Lulebo.
    Ulrika Kundmottagare