Hyreshöjning 2022

Hej, jag har fått en hyreshöjning. Inte så stor men man vill ju ändå veta vad det beror på, vart finner jag den informationen? Vänligen/Susann

Kommentarer

  • Hej Susann!

    Lulebo behöver, precis som de allra flesta andra hyresvärdar, årligen justera lägenhetshyrorna för att kompensera framför allt för de kostnadsökningar som belastar verksamheten samt för det underhållsbehov som finns i våra fastigheter.

    På vår webbplats finns mer information om årets hyreshöjning, läs mer här.

    Hälsningar
    Lulebo