Faktura för hyran?

Hej, jag har inte fått faktura för april så jag mailade Lulebo om det och ni svarade att jag hittar den på Mina sidor på Lulebo.se (på "Mina hyresavier/fakturor"). Men för det behöver jag skapa ett konto och det finns några alternativ som jag inte vet hur jag ska fylla i så jag vill veta om jag kan hitta min faktura utan att skapa ett nytt konto.

Tack

Kommentarer

  • Hej Hussain!

    Det är en fördel om du skapar ett konto på Mina sidor, då får du tillgång till hyresfakturor med mera.

    Om du inte lyckas skapa ett konto och logga in är du välkommen att kontakta vårt Kundcenter på tel. 0920-23 67 30, vardagar klockan 9-12.

    Hälsningar
    Lulebo
  • Hej!
    Jag skulle vilja skapa ett konto på Mina Sidor men när jag försöker att göra det jag fick budskap att mitt objeksidentitet är fel. Finns det något som ni kan hjälpa mig för att skapa ett konto eftersom det var längesedan?

    Tack på förhand.
  • Hej Faustin.

    Om du har problem att skapa ett konto på Mina Sidor behöver du kontakta vår Lägenhetsförmedling. Du når dem på telefonnummer 0920-23 67 20, vardagar kl. 9:00-12:00.

    Många hälsningar från oss på Lulebo