Få lägenhet utan poäng?

Hej!

Såg äldre trådar där de snackades om direktbokning. Är det något ni forfarande sysslar med eller har planer på att införa igen? Om de är något som fortfarande görs vart kan jag hitta information om det?

Med vänliga hälsningar
Ludwig

Kommentarer

  • Hej Ludwig.

    Vi har fortfarande lägenheter som emellanåt publiceras som direktbokningar.
    När dessa lägenheter finns, så publiceras de på vår hemsida via denna länk under vardagar mellan kl. 9:00-10:00. Det framgår i informationen på objektet om det är en direktbokning eller ej.

    Har du fler frågor kan du kontakta vår Lägenhetsförmedling. Du når dem på telefonnummer 0920-23 67 20, vardagar kl. 9:00-12:00 alternativt via e-post lagenhetsformedling@lulebo.se

    Många hälsningar från oss på Lulebo
    Sandra