Få brev i Kivra?

Hej.
Vore önskvärt att få alla papper från Er till Kivra istället. Är det på gång? Vad är planen för det om det inte finns på agendan?

Tack på förhand.

Mvh Marcus

Kommentarer

  • Hej Marcus!

    Vi tittar på olika komplement till nuvarande sätt att kommunicera med våra hyresgäster och Kivra är ett av dem. I dagsläget är dock inget beslut taget gällande på vilket sätt det ska ske.

    Hälsningar
    Lulebo
  • Perfekt.
    För få besked på papper känns 90-tal. Särskilt när jag kör autogiro på hyran 😉
    Ha en fortsatt trevlig dag.
    Mvh Marcus
  • Hej!

    Ja, vi undersöker som sagt olika alternativ.

    Önskar dig också en trevlig dag!

    Hälsningar
    Lulebo