Prenumerationsmejl via mina sidor?

Kan man stänga av utskicken av nya tillgängliga lägenheter så att man inte får nya mejl varje dag? Är inte förens i sommar som det kan bli aktuellt att söka lägenhet.

Kommentarer

  • Hej Love!

    Ja, du väljer själv om du vill få dessa mejl eller inte.

    Gör så här:
    Logga in på Mina sidor, i rutan "Min köstatus" klickar du på "Lägenhet". På sidan som öppnas går du till "Prenumerationer som matchar dina önskemål?" och kryssar i "Nej" och sparar. Då får du inte längre några mejl.

    Samma förfarande gäller om du vill pausa utskick för lediga parkeringsplatser och förråd.

    Vill du framöver få mejl när lediga lägenheter, parkeringsplatser eller förråd enligt dina önskemål är tillgängliga gör du tvärtom (dvs. klickar i ”Ja” och sparar).

    Hälsningar
    Lulebo