Elbil i garage Lingonstigen

När det gäller begränsning till 6A nämns en bilmodell som inte fungerar

Innan du köper en elbil...
Vi vet att det finns åtminstone en bilmodell som inte kan laddas med 6A som erbjuds i Lulebos befintliga motorvärmaruttag, inte ens med ställbara laddare som är certifierade av biltillverkaren.

Därför rekommenderar vi att du, innan du köper en elbil, kontrollerar att bilen kan laddas med den utrustning som är tillgänglig där du bor.

Kommentarer

  • Hej John

    Om du har frågor angående elbilsladdning kan du läsa mer från vår hemsida här: information elbilsladdning
    Du kan även kontakta vårt kundcenter på telefonnummer 0920 236730 vardagar mellan klockan 9.00-12.00, alternativt maila oss på kundcenter@lulebo.se

    Många hälsningar från oss på Lulebo.

    Ulrika Kundmottagare