El sparande?

Har under flera år förundrat mig över varför ytterbelysningen är på under dagtid vid portarna fram och baksida på Producentvägen A och B. Även korridor belysningen i hus A lyser för fullt även om ingen vistas i korridoren det skall väl vara att den skall gå ner i styrka när ingen vistas där. Många bäckar små.
Mvh Lennart

Kommentarer

  • Hej Lennart.

    Vi har vidarebefordrat din synpunkt till förvaltaren i området som får undersöka detta.
    Kontaktuppgifter till förvaltare hittar du via denna länk:

    Kontaktuppgifter förvaltare

    Många hälsningar från oss på Lulebo