Ej fungerande sökmotor

Jag har loggat in och söker på "lediga lägenheter" men kommer bara på sidan "lyssna". Ganska irriterande.

Kommentarer

  • Hej Eva Carina!

    Har du besökt den här sidan, den fungerar: https://www.lulebo.se/ledigt/lagenhet

    Får du det inte att fungera och för att vi eventuellt ska kunna hjälpa dig behöver vi i så fall mer information. Om du behöver hjälp är du välkommen att kontakta vår Lägenhetsförmedling på tel. 0920-23 67 20, vardagar klockan 9-12.

    Hälsningar
    Lulebo