E-legiitimation

Hej
När kommer ni att införa stöd för andra e-legitimationer än BankID?

Det är bra att ha alternativ, då BankID strular eller om man har en telefon som de inte längre stödjer t.e.x vissa Huawei telefoner.

Skatteverket och många andra har stöd för Freja eID+ (som även många studenter använder) och Telia e-legitimation, AB Svenska Pass samt något som heter Foreign ID
Se här https://e-leg.se/
Hasse

Kommentarer

  • Hej,

    I dagsläget stödjer inte vårt system andra E-legitimationer än Bank-ID.
    När det kan finnas möjlighet till att kunna erbjudan andra E-legitimationer kan vi tyvärr inte svara på men jag har framfört din önskan.

    Hälsningar från oss på Lulebo.
    Ida