Direktbokning parkering?

Hej!
Vad menas med direktbokning för p-plats och hur länge tar det innan man får veta ifall man fått en parkeringsplats man anmält intresse för? Mvh
Malin

Kommentarer

  • Hej Malin

    Efter du anmält intresse på direktbokning parkeringsplats kommer du få ett erbjudande att svara på inom fem dagar.
    Efter de fem dagarna kommer handläggare att ring upp för att erbjuda kontraktsskrivning.

    Många hälsningar från oss på Lulebo.

    Ulrika Kundmottagare
  • Hej.

    Vid direktbokning av parkering, går det att välja ett startdatum längre fram i tiden, även fast det står "Tillgänglig fr.o.m: Nu" under objektet?

    MVH David
    David
  • Hej David,

    Det beror på av olika skäl. Ta denna fråga med handläggaren som ringer upp dig för en eventuell kontraktsskrivning.

    Många hälsningar från oss på Lulebo
    Ebba Kundmottagare