Direktbokning

Hej! Jag undrar om köpoängen förbrukas även när man hyr en lägenhet via direktbokningsfunktionen?

Kommentarer

  • Hej Selma!

    Ja, köpoängen nollställs när du skriver kontrakt på en lägenhet. Det gäller oavsett om du har bokat den via kötid eller via direktbokning.

    Mer om intresseanmälan och köpoäng finns på vår webbplats - klicka här.

    Har du fler frågor om uthyrningsprocessen är du välkommen att höra av dig till Lägenhetsförmedlingen, telefon 0920-23 67 20, vardagar klockan 9-12, eller på e-post: lagenhetsformedling@lulebo.se

    Hälsningar
    Lulebo