Dela information till folk?

Hej,
Vad har ni för policy när det gäller att dela ut information om hyran till andra personer som inte är skriven på kontraktet? Jag får e-faktura så ingen annan jag som vet vad jag betalar men av någon anledningen fick annan person veta om hur mycket min hyra ligger på. Den personen har även sagt själv flera gånger att hon har en vän som jobbar hos er.
Så min fråga är,är det ok att dela den information till andra personer utan mitt tillstånd?

Kommentarer

  • Hej.

    Frågor gällande gällande hyror i våra lägenheter är vanligt förekommande.
    Lulebo kan i dessa lägen lämna ut generell information om de hyror som efterfrågas.

    Personliga uppgifter om dig som hyresgäst lämnas aldrig ut av Lulebo.

    Många hälsningar från oss på Lulebo