Datum för inflyttning?

Hej, det finns en lägenhet som jag har intresse i men det står ”senast och tidigast” nu. Jag har bara möjlighet att flytta tidigast 1 augusti, hur skulle det bli?

Kommentarer

  • Hej Linn!

    Tidigast och senast anger tidigaste och senaste tillträdesdatum för ett hyresobjekt.

    Har du fler frågor som gäller inflyttningsdatum eller annat kopplat till det är du välkommen att kontakta Lägenhetsförmedlingen på telefon 0920-23 67 20, vardagar klockan 9-12, eller på e-post: lagenhetsformedling@lulebo.se

    Hälsningar
    Lulebo