Dåligt tryck i varmvattnet Valörvägen

Är det nåt planerat som gör att vi har nästan inget tryck i varmvattnet på Valörvägen i Luleå?

Kommentarer

  • Hej Birgitta!

    Det var en tillfällig driftstörning som påverkade vattentrycket.

    Eftersom vår svarstid här varierar är det bättre att kontakta vår felanmälan på telefon 0920-23 67 40 vid fel eller driftstörningar. De kan ha information om vad som är orsak, eller ta emot det som en ny felanmälan.

    Hoppas det inte dröjde innan vattnet åter fungerade som vanligt!

    Hälsningar
    Lulebo