Cykelrensning

Hej! Har ni rensat cyklar i "cykelbodan" som står på gården, stengatan 55? Upptäckte imorse att cykeln var borta, men har inte sett någon lapp om att det ska rensas.

Kommentarer

  • Hej Olivia!

    Nej, Lulebo har inte genomfört någon rensning av cyklar på Stengatan. Enligt förvaltningen påbörjas det torsdag 6 maj.

    Har du fler frågor om det här eller annat som berör ditt boende är du välkommen att kontakta din bovärd.

    Kontaktuppgifter finns efter inloggning på Mina sidor, och här.

    Hälsningar
    Lulebo
  • Det finns cykelboda på Smultronstigen, Är det aktuellt att rensa upp?
  • Hej Yvonne.

    Våra förvaltare ordnar regelbundna cykelrensningar på våra olika bostadsområden. Vi vet inte när dessa planeras. Om du vill ha mer information kan du kontakta Jonas Seger som är förvaltare för området Hertsön.
    Du når honom via e-post jonas.seger@lulebo.se

    Många hälsningar från oss på Lulebo
    Ulrika Kundmottagare