Cykelförvaring Seminariegatan

Efter 8 år som hyresgäst fick jag veta att det finns cykelförråd. Många förvarar cyklar i trånga korridoren till lägenhetsförråden vilket försvårar tillgången dit. Varför är det tillåtet med förvaring i förrådskorridoren och varför informerar ni inte bättre om alternativ förvaring av cyklar?

Kommentarer

  • Hej Yvonne.

    Det är inte tillåtet med förvaring av cyklar i förrådskorridoren. Bovärden i området ser till att Riksbyggen åker ut för att sätta upp lappar om detta.

    I samma hus som tvättstugan (till höger om denna) ska det finnas ett förvaringsrum för cyklar.

    Många hälsningar från oss på Lulebo