Bytesbanken?

Idag är det omöjligt att söka en lägenhet att byta med på Bytesbanken, ingen filtrering finns för de som söker den typ av lägenhet jag erbjuder.

Filtrerar jag på det jag söker så försvinner all sökning så fort jag använder bakåtknappen i webbläsaren. När ska ni göra Bytesbanken användbar?

Kommentarer

  • Hej Malin.

    Tack för din feedback!
    Vi känner till att det finns begränsningar på Bytesbanken och ser över detta med vår systemägare. Vi kan i dagsläget inte ge dig någon mer information om när ev. förbättringar kommer att ske.

    Har du fler frågor kring detta kan du kontakta vår Lägenhetsförmedling på telefonnummer 0920-23 67 20, vardagar kl. 9:00-12:00.

    Många hälsningar från oss på Lulebo