bytesbank

Finns  bytesbanken kvar?
Undrar om bytesbanken finns kvar, hittar inte när jag loggar in på hemsidan?
Esthefany

Kommentarer

  • Hej,
    Bytesbanken finns endast tillgänglig för Lulebos Hyresgäster.
    Om du är hyresgäst och loggar in på dina sidor så hittar du bytesbanken genom att klicka på Pilen vid mina sidor - sedan hittar du där bytesbanken, vill du infoga en annons klickar du på pilen vid bytesbanken och sedna bytesbanken infoga.

    Varma hälsningar från oss på Lulebo
    Ida