Byte linoleummatta-hur mycket finns i fonden?

Ny linoleummatta i sovrum 1

Kommentarer

  • Hej Ulla-Britt.

    För att få reda på saldo på HLU (bofond), så ber vi dig kontakta din bovärd alternativt vårt Kundcenter.
    Via denna länk hittar du kontaktuppgifter till bovärd Kontaktuppgifter bovärdar

    Kundcenter nås via telefonnummer 0920-23 67 30, vardagar kl. 9:00-12:00 alternativt via e-post kundcenter@lulebo.se

    Många hälsningar från oss på Lulebo
  • Hej!

    Skulle vilja veta hur mycket pengar det finns i fonderna.
    Hälsningar
    Marianne
  • Hej Marianne.

    Saldot på ditt HLU kommer fr.o.m. Januari/Februari 2023 att synas när du loggar in på Mina Sidor.

    I dagsläget behöver du kontakta vårt Kundcenter för att få svar på detta. Du når dem via e-post kundcenter@lulebo.se alternativt på telefonnummer 0920-23 67 30, vardagar kl. 9:00-12:00.

    Många hälsningar från oss på Lulebo