Byte av lägenhet?

Hej! Funderar på att göra ett lägenhetsbyte och undrar vad som gäller för parkeringsplatser?? Om vi genomför byte av lägenheter kan vi på samma gång också byta garageplatser? Vore toppen om det gick.

Kommentarer

  • Hej Amanda!

    Parkeringsplatser och förråd ingår inte i ett lägenhetsbyte.

    På vår webbplats finns utförlig information om lägenhetsbyte, läs mer här.

    Hälsningar
    Lulebo