Byte av lägenhet?

Jag bor nu i trea, men skulle vilja byta lägenhet, hur bär jag mig åt?

Kommentarer

  • Hej Yvonne!

    För de som är intresserade av att byta lägenhet finns Bytesbanken, du hittar den efter inloggning på Mina sidor. Där kan du publicera information om din lägenhet och samtidigt berätta för andra sökande vad du letar efter i inbyte. Endast Lulebos hyresgäster kan publicera sin lägenhet på Bytesbanken, men alla kan svara.

    Ett lägenhetsbyte mellan två eller fler hyresgäster med förstahandskontrakt kan genomföras om bytet godkänns såväl av Lulebo som av eventuella andra involverade hyresvärdar.

    På vår hemsida finns utförlig information om vad som gäller vid ett lägenhetsbyte, läs mer här!

    Hälsningar
    Lulebo