Byte av bilplats?

Efter återflytt och inregistrering  till Lulebo efter tiden i Bostad Luleå saknar jag möjlighet att i bytesbanken byta garageplats. Där finns endas plats för önskemål om byte av lägenheter.

Vi har en mycket bra garageplats i garaget Norra Strandgatan 15 -21 och önskar, om möjligt, få göra ett byte med någon som har garageplats i garaget Norra Strandgatan 7-13.

Kommentarer

  • Hej Margareta!

    Bytesbanken gäller bara lägenheter. Lulebo hanterar inte byte av bilplats på samma sätt som för lägenheter. För att byta bilplats rekommenderar vi att titta på vår hemsida vad som är ledigt och anmäla intresse. Får ni ett erbjudande om bilplats kan ni välja att byta till den nya platsen och samtidigt säga upp befintlig.

    Läs mer här om byte av parkeringsplats

    Hälsningar
    Lulebo